Jag önskar att allt bara va över!

Vaknade upp imorse brevid simon.
Hade en rikitgt mysig.. eller förlåt, trött kväll, igår.
Efter att ha jobbat i 13 timmar, först hotellet som var ett rent
jävla helvete och sen bege mig till furuboda för att bara sitta, va fan jobbigt.
Men helt klart jävligt fina pengar :)
Ilördes satt jag, som vanligt, å tog en kaffe tsm med min Joanna på HoB.
Vi pratade igenom allt som hänt under veckan och farmför allt.. under fredagen,
det var nog ändå bland det sjukaste!

hur som helst så kom jag precis hem från stan med malin.
Vi käkade på kimpo(?), riktigt gott faktiskt.
Nu blir det att power nappa en stund, dra till boyen och plugga all night long!
Troligen ingen skola för lilla mig imorn,

PUUUUUUSSSSS <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0