Söndag

Jag måste börja med att säga att jag är världens sämstapå att uppdatera,
ni får ursäkta, men har verkligen inte funnits tid till det!

Efter en jobbig vecka i skolan och många fina timmar med simon
tog jag och joanna tåget mot malmö igår.
Det inhandlades en massa från min sida, jag gllar det!
Dagen i malmö avslutades med en fin restaurang och oda drinkar.
senare blev det bio, riktigt jävla bra va filmen!
Vi befann oss i centrala malmö i en biosal med ca 800 platser, man kände sig liten!
Dagen avslutades med ett sammanfattande snack på HoB med en kaffe som alltid.
Fy vad jag älskar dig Joanna! <3<3<3<3
Vi begav oss sen mot söder, eftersom simons festkväll blev lite så där så drog han hem tidigt,
så där vaknade jag upp imorse. En helg utan en natt med min simon finns inte på kartan!
Han och jag slappade verkligen idag, tills min buss gick hem.
Välhemma drog jag mot Boyen med Jossan, paddan mötte upp som vanligt!
Boyen va dock ngt stel och ojämn... hoppas det är bättre imorn.
Ikväll kom min bästa micca förbi, massa hemligheter avslöjades tsm med popcorn <3.

Och nu är det snart dax att sova tror jag ^^
21 Mars 2008, men nu säger jag bara 24 Juli 2009 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0