Konstig känsla

Ja igår trodde jag att det var som jag försov mig, men tydligen vart jag lite sjuk eller något? Låg verkligen pall hela hela dagen, orkade knappr plugga på psykologin! Eller knappt gå ner till mitt rum och upp igen, det var sjukt. Och Boyen var en plåga, lite synd för han vart fin igår! :( Jag väljer därför att stanna hemma idag också och vila ut inför helgen istället för att gå till skolan idag och sen ligga kass i helgen.. under valborg.. när simon kommer hem. Nej, inget alternativ för mig!!!
Så blir till att plocka lite i rummet, byta sängkläder och plugga psykologi vad jag hinner, sen får jag väl snart dra mot boyen om jag ska hinna innan mamma behöver bilen till besiktningen halv två.
Ha det fint, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0