LEEDIIIG!!!

Hej alla! Sry för min dåliga uppdatering, men här kommer en sammanfattning av veckans händelser:
Tisdag: Skola en och en halv timme, hem och PLUGG, stallet och massa plugg!
Onsdag: Sovmorgon, Skola, kemiprov, Fika med Joppe, Aron och Macke, Stallet och Slappe!!
Torsdag: Sovmorgon egentligen, men då stack lilla alle till stallet och fixade :), sen skola med idrott och religion, och dirr efter mot stan och tågstationen för att möta upp simon <3! Kvällen tillbringades sen på Helgegatan 20 på söder tsm med Simon och Sammy och även macke med chips och godis och bra film.
Fredag: Upp vid halv 7, mot stallet för stalltjänst, red Boyen och sen mot jobbet vid halv tio för frulle och jobb till 14.00. Sen blev det donken å mot söder med maten! Dagen tillbringades sen en stund på söder och sen mot Färlöv, eftersom lilla jag skulle vara hemma själv, eftersom mamma och pappa hade tagit med sig hunden för att övernatta i sandviken och stoffe skulle på fest! :) Det blev blåbärspaj och god mat för mig och simon.
Lördag: Riktigt slappt. Jag å simon vaknade upp sådär vid tolv, drog mot Favör för lite frulle, gottgott. Sen blev det Vägen ut och Björnbröder och sen mot Boyen i 20 minuter och vidare mot söder för mer film.
Söndag: Film och godis, snabbis hos Boyen och kvällen blev fylld med film och Quandro pop (?) hos Simon.
Måndag: Vet inte riktigt vad vi gjorde? Dagen bara flög förbi, planen var malmö, men eftersom det var en röd dag blev det nte så mkt av det.. Simon åkte tillbaka till Karlskrona vid 21.15, jag drog mot donken och sen mot balsby för att våldgästa Joppe och Aron.

Ja, det var väl i stort vad jag har gjort i veckan..? Idag blir det plugg på mentalträning och estetiskan. Om jag har ork ska jag även fixa lite på mitt PA.. Men framför allt, jag ska till min fina häst och rida också, thihi. Jag måste berätta att allting har vänt, jag tror jag behövde lite Simon, joppe och aron faktiskt, men jädrar vad Joanna är saknad när jag va med Joppe å Aron igår.
Nu ska jag sätta lite fart på mitt liv.. HA en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0