Röv måndag!

Ja min dag har ju varit allt annat än rolig och givande iaf!! Börjar bra med att jag försover mig och missar första lektionen. Lite Sms med simon för att meddela planer för VAlborg, där han sedan berättar han han troligen har helgtjänst då.. OFTA!? :O Nej just det! Iaf, sen drog jag till skolan för att fixa mitt powerpoint till imorn som gick åt helvete. Dagen fortsatte dock lite bättre sen, men den sket ju sig totalt i stallet, jobb imorn plus att hela klassen vill troligen va med på fredag, vilket innebär att det är 20 pers som ska rida på en och en halv timme, OFTA!? :O Dagen sket sig ännu mer eftersom pappa hade lämnat iväg vår data så jag inte kunde göra mitt arbete hemma, vi kryddar lite med att Boyen gick som en kratta och att jag bara har en C kvar :S! Micca är räddaren i nöden, fick låna hennes data så mitt powerpoint blev klart. Jag är så sjukt trött på detta nu!
Avslutade precis ett videosamtal med simon, pratade i över en timme, knappt dyrt iaf? och självklart va det jag som ringde också.. härligt. Han gör mig ännu mer ledsen genom att meddela helt säkert att han inte kommer hem. Dock tror jag han ljuder, tror ni han gör det? är inte det lite maffigt i så fall? Det är ju typ då man hälsar hejdå! :O..... USCH va jag hatar mig själv, bara för jag haft en kass dag börjar jag tänka en massa... det e fan inte okej.. Aja, får hoppas min tisdag blir bättre iaf.
Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0