Skola

Ja ibland uppdaterar jag väl helt okej bra, ibland lite mindre bra, just nu, lite mindre bra!
Denna helgen har varit den bästa på länge men även den drygaste på länge! lite halv kluvet, jag vet. Simon kom hem i fredes, jag mötte upp som vanligt på stationen, och för en gångs skull hann jag hem och duscha och byta om innan så jag hyade ingen bil denna dag, så vi gick hem till honom för en gångs skull. Efter lite drygt en timme kommer simons kompis macke, och han stannar där hela kvällen och dom sitter oich spelar, och vad får alle göra? Sitta och titta på.. JÄTTE ROLIGT, WOOOHOOO! :O Till råga på allt ska ungjäveln sova över också.. Vad fan skulel jag där å göra? simon ville inte att jag skulle åka hem, så jag stannade ju, i efterhand ångrade jag att jag inte åkte hem faktiskt! I lördes drog vi dock till malmö jag, simon och sammy, efter att macke hade dratt hem!!!!!!!!!!!!! det blev en mysig matstund på China box och sen en runda på Hansa innan tåget gick hem igen. På kvällen blev det film mys med simon och sammy :). Söndag, buss hem vid 12.20 med simon så klart, för dusch och mat, sen mot stan igen släppte av honom och sen mot stallet för tjänsten vid tre. Och sen tillbaka till simon för att sen köra till statoil för korv, mot eko för munkar och fika och sen mot balsby för att äta fikat tsm med Simon och Sammy :) Dock komo Macke vid halv 7 tiden och då satt dom två å spela tills simon skulle dra... Så lite halv kluven helg men ändå helt okej (?).
Just nu sitter jag i skolan ochy vä'ntar på att min lektion ska börja om en timme, Ska försöka fixa mitt power point föredrag tills imorn, men mitt jävla USB minne vill inte ansluta sig till datan så kan inte fixa det såklart så jag får väl sitta och uggla som vanligt? :O Palla att jag drog till skolan så mkt tidigare BARA för att jag skulle bli klar med detta idag, RÖV! aja, ibland blir det inte som man tänkt sig.
Uppdaterar kanske ikväll, vem vet?
Ha en underbar dag i vårvärmen.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0