Snabbis? :O

Shit då va det redan söndag, helgen har bara flugit iväg och det känns som att jag bara har sovit!!! Fredag blev sjukt misslyckat måste ag säga, simon kom hem och vi taggade för utgång, det blev förfest, men efter ett visst sms så sket sig hela kvällen och jag å simon avslutade kvällen efter förfesten och tog oss då hem till honom och somnade åt vars ett håll. Lördagen blev att sova bort halva dagen och sen baka en bit kanelbulle för att sen ta mig till stallet och sen hämta simon för att köra hem till mig för dusch film och säng! Dagen bara flög iväg och efter halva new moon somnar jag. Söndag sover bort halva dagen här med och kolla klart på new moon, kvart i två kör jag å simon mamma till rese, jag kör simon hem och beger mig själv till Boyen för stallis och fix. Hämtar pappa i Arkelstorp och kör sen hem för dusch och fix och hem mot simon för mys och pizza. Lämnade honom klockan nio vid bussen och ikväll har jag fixat klart det mesta av mitt projektarbete. Helegn var väldigt orolig måste jag säga, men ibland blir det inte som man tänkt sig, och med tanke på hur jag ,årr i veckan så är det kanske inbte så konstigt?
Aja, nu ska logga här och sen ta med mg datan till mitt rum för fortsättning av PA och sen ett godnatt samtal med simon. Imorgon kommer jag skubba första lektionen, PALLA 4 TIMMARS HÅL!? :O nej just det..
GODNATT

JOANNA JAG BEHÖVER FAN DIG :'( <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0