Tårar till tusen

Ibland är det faktiskt ganska intressant hur allting bara kan vända på ett par sekunder. Gårdagen slutade faktiskt inte som planerat, det gjorde väldigt ont i hjärtat måste jag säga. Mn ibland måste man inse att man inte lever i en hollywood film, verkligheten är inte så vacker, tro mig!
Snart har jag dock läst ut new moon, ni vet, det tar ju lite tid om man inte läser varjde dag! :P men nu återstår bara tre kapitel, så inse hur spännande det är för tillfället! ;P
Om 40 minuter går min buss, då blir det skola i nån timme. Sen ringer Joanna, och det blir kanske en fika med Aron. Och imorn kommer Joppe hem en liten stund för att sen ta sig till USA. Men lätt att jag ska tillbringa tid med honom.
Nej, nu ska jag äta en bit frukost, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0