Måååndaaaag

Jag är trött på måndagar det bara är så, dom är alltid så jobbiga, första dagen på veckan, man måste upp tidigt, gå till skolan, umgås med folk som man egentligen inte vill umgås med och spela trevlig. Nej det är mkt bättre med kvällar och helger, helt klart! Ikväll har jag faktiskt varit duktig. Massa planering och två timmar hos farmor och bengt, Det blev macka och Te, och sen hjälpte jag dom med min gamla data, dom hade problem med "darin.se", ni vet, en gång i tiden var jag ett stort fan, hade hans hemsida som första hemsida på internet, yeeeah jag vet, coolt! Sen hade dom bekymmer med att min MSN kom upp hela tiden, jag förstår dom! :) Men jag har även hunnit med att reda ut ett och annat med Mr.Hiltunen som för tillfället ligger i lumpen. Rykten är rykten och ord är ord. JAg vet inte vad jag ska tro, men det känns väldigt skönt att ha pratat ut iaf. Det har knäckts många "pall mall", eller ja, en annan sort, idag. Dock va det första gången jag erännde för en tandläkare att jag gjorde det, LÄÄÄSKIIIGT, Alle börjar bli vuxen kanske? NEj jag skiter nog bara i vilket..! Hur som helst vill jag bara ha lördag, så att jag kan lämna allt bakom mig och bege mig till framtiden, ligga på en strand och sola in min födelsedag, som faktiskt är om en vecka :) Grattis till mig. Nu är mamma på väg hem från jobbet, jag och hunden ska nog gå å lägga oss så vi får lite sömn tills imorgon (som endast kommer bestå av en massa håltimmar, toppen doppen!!) Sköt om er allihopa. Godnatt på er!
Kram Alle

Kommentarer
Postat av: joanna

vilket steg gumman, tandlakaren maste blivit stolt att du faktiskt erkannde. hahahhahahaha :) pall mall i mitt hj. hoppas allt flyter pa bra darhemma, saknar dig som fan gumman. love you big time , your joanna

2010-02-08 @ 23:17:20
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0