med elva dagar kvar

Studiedagar är sjukt underskattade, idagr har jag sovit, vatt ute med hunden och käkat frukost, sovit, vatt unte med hunden stallet, sovit och ätit, thihi. sjukt gott ändå, ikväll blir det kanske lite mer allvar med Biologi plugg inför provet nästa vecka? :$
Och vill ni veta en helt sjuk sak!? Ja det vill ni. Carina från stallet ringde mig för typ tio minuter sen, en häst i stallet har sparkat av sig benet när den sparkade in i väggen och fastnade, så det var av från kotan, hoven bara hängde i lite skinn! :O Veterinär är just nu påväg ut för att ta bort den på plats, finns inget att göra. HUR SJUKT ÄR DET INTE? :O Jag åkte för fan fårn stallet för en och en halv timme sen, då var hon hur lugn som helst! JAg känner att det börjar bli lite för mkt för tillfället.. Plus att det är snöstorm påväg/här. JAg vill inte ha mer snö, jag vill ha sommar. Tack för Thailand om elva dagar! Och tack för att Simon kommer hem till helgen! Jag sakran honom otroligt mkt idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0