Open Water, Advanced Open Water

Tja alla läsare!
Ni ska bara veta i vilken lyx man lever! Vi ligger på stranden hela dagarna och bara njuter av underbar värme och sol, och maten ska vi inte snacka om, toppen!! Nej nu ljuger jag, förlåt. Det är tidiga kvällar och tidiga mornar här på Koh Tao! Igår blev jag och stoffe klara med Open water kursen, på kvällen firade gruppen med att kolla på filmen och käka god middag tillsamman, dock har vi börjat halv åtta på morgonen och har gått och lagt oss vid halv elva tiden, idag påbörjade jag min advanced kurs, fick sovmorgon till halv tio(!) vet inte om jag kan kalla det vomorgon, men ändå.. Tre dyk har jag hunnit med idag också, djupdyket, navigering och nattdyk, imorgon väntar foto och uv moped, det ska bli sjukt kul :) Jag ser ram emot imorgon, två dyk kvar sen är dykningen avklarad, det har varit riktugt spännande men just nu vill jag bara att det ska ta slut, är faktiskt ganska trött! Imorgon eftermiddag bär det av till Koh Samui igen, då, äntligen, då ska jag slappa, ligga på stranden och bara ta det lugnt! Det ska bli en del fest också kan jag tala om, har vatt en väldigt nyker vecka, känns int ehelt okej eftersom jag är på semester :P.
Nej, nu ska jag borsta håret och bege mig ner för tt käka lite mat, samling halv åtta imorgon också...
Ta hand om er!!!
PUSS <3


Plugg på balkongen inför ett delprov i open water


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0