Tjatja

HAr jag sagt att jag har en finne på näsan? Jag är typ Rudolf, tro mig, den lös faktiskt, dock har jag täckt den med tandkräm (tipps som jag snodde från Joanna) och nu har jag även tryckt den, har även lagt på ett lager till med tandkräm som får sitta till imorgon :$. jag vill inte ha den kvar på rdega nämligen så gör allt för tillfället. JAg kom nyss upp från ett bad, jag låg i badet i nästan en timme och pratade med söto simon på samma gång, jag va nästan russin efter det, tackar tackar. Nu är klockan mkt, jag ville mest bara påminna er om min lilla BETTY, Hon har faktiskt varit borta i två veckor idag :(, i hela yvå veckor har hon sluppit ha ont, innerst inne är jag glad, men det gör ont i mig att inte kunna pussa på henne! :'(
Nej nu är det naten som gäller så jag nte försover mig imorgon (börjar ju åtta :$)
Godnatt allihopa :) Puss puss



Ja sa jag det förresten?
Joppe kom hem idag och det firades med en fika på Fenix med Honom och Aron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0