Balklänning

Hej hopp allihop.
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg den senaste tiden, men ska jag vara ärlig så kommer jagtillbringa dom sista timmarna här nu til att umgås med min Joanna, för imorgon bitti åker hon, så jag ska faktiskt bege mig bort mot viby om ca 25 minuter! Plus att simon sticker den 18:e, och max sticker den 7:e, så ska tillbringa dagarna väl! Fika och mys till tusen!
Idag var jag och mamma inne i stan och kollade balklänning iaf, Joanna och hennes syster var också med, hittade en jätte söt ROSA, satt riktigt snyggt, rätt kul att det var den först ajag provade också!! :) Imorgon ska jag bege mig till vinslöv för att prova balklänning där, då med mormor, moster och mamma. aaa shit det börjar verkligem dra ihop sig!

nej, nu ska jag läsa lite i "Allt du behöver veta om dykning" sen ska jag fixa, sköt om er. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0