Fredag

Då va det äntligen fredag igen! Riktigt skönt. JAg har äntligen skrivit provet i ledarskapen också, skönt att ha det avklarat faktiskt. Ikväll blir det mys med tjejerna, blir troligen ingen utgång för mig, ska spara pengarna till nästa vecka och thailandet istället. Nu är det faktiskt bara 22 dagar kvar till sjag åker, läskigt men sant.
Jag saknar min Simon och min Joanna. Jag saknar även Aron och Joppe och allt vi hade.
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sen göra den mentala-träningen och läsa lite twilight, höhö.
Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: joanna you know

awwwwwwwwwwwwwww, LOVE BIG TIME. miss u my love <3

2010-01-22 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0