Frukost

Skolan börjar 12.40, hur segt är ointe det att gå till fyra sen då?
Hur som helst sitter jag här igen, framför TV:n med en kopp kaffe och klementiner och funderar över nattens dröm.. Jag tror det är min flärde´natt som jag drömmer denna drömmen irad!  Det måste äl betyda ngt, eller? Det blir liksom som en uppföljare, lite som en serie, det man drömde natten innan kommer lite som en repris så man ska minnas det, sen kommer seriemelodin och sen börjar det nya avsnittet. Lute läskigt faktiskt. Jag vaknar alltid samma tid och får kännslan av att någon är i mitt rum och tittar på mig när jag sover, inte alls kul.
Aja, får kanske börja sova med lampan tänd? :$
Nu måste jag hoppa i duschen! Hörs kanske efter jobbet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0