håltimme

Ja då var det tisdag, dom är  inte roliga, fan att simon är i lumpen nu :( hade vatt gött att kunna dra dit faktiskt.
Vi skulle egentligen ha historia idag, men dom som vi har historia med skulle tydligen vara i aulan och göra ngt, så vi var bara fyra stycken eftersom sammy och billie inte kom på lektionen, så vi hade endas planering, det vill säga att vi hade endast lektion i typ tio minuter. Viljket betyder att vi har haft håltimme sen Halv tio, och mnästa lektion börjar inte förän 14.20!!!!! Funderar riktigt mkt på att skita i den, orkar inte vänta mer :O!
Ikväll vety jag helt klart vad jag ska göra, plugga ledarskap och leta efter en bok som jag tydeligen inte lämnat tillbaka :$. Men innan dess ska jag till min lilla söta häst som är jätte duktig. Har glömt att skriva om honom på ett tag, jag skäms lite över det faktiskt! Han har ju varit skadad en del, och nu håller jag på att sätta igång honom igen, måste säga att han rör sig finare än jag kunde hoppats på efter skadan! :)

Simon ringde mig igår med förresten. Han trivdes inte alls där. Precis innan han ringde hade dom haft lite drygt tio brandövningar, så dom fick springa jätte långt bara för att dom skulle ta sig till och från. OCh dom sa att dom gjorde det så många gånger för att dom verkligen skulle veta hur dom skulle stå/springa om i fakll att det skulle hända ngt. Sen var han sur med för dom slutade övningarna vid elva och så skulle dom upp vid sex imorse, höhö :D. Lite skadeglödje från min sida faktiskt!
Aja, jag ska vara ärlig, jag kommer sakna honom, riktigt mkt. kommer inte vara samma sak när man inte har honom tolv minuter ifrån mig och vid min högersida när jag sover, men det är väl en vanesak?

har inte mer å säga för tillfället, hörs senare. ta hand om er så länge. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0