High school musical

Ja jag vet, jag borde vara bättre på detta, men jag orkar verkligen inte. Det händer för mkt, det är för mkt jag vill hinna med innan allt går mot sitt slut.
I alla fall, så sitter jag här som ganska många gånger tidigare, ensam med hunden och katten, ljusen på bordet är tända, lika så granen och ljusstakarna i fönstren (som fortfarande står kvar!!!), eftertexten på en film som gick på tv1000 rullar för fulla muggar och jag vet inte vad jag ska göra, oh ser att datan ligger ungefär en halv meter igrån mig, så självklart plockas den upp, vad ska man annars göra iksom? :)
Ikväll har jag och hunden haft myskväll, kollat på HSM3. Jag gillar det lite faktiskt, man får rum att tänka, om jag ska vara ärlig så trivs jag när jag är själv, utan tvekan ska jag leta lägenhetn till sommaren, det hade varit trevligt :). En tråkig grej är att jag jobbar i helgen, natten mellan fredag och lördag och natten mellan lördag och söndag! på måndag börjar skolan och då är det bara en vecka kvar tlls imon också ger sig av :/ Det är då man får stå fast, inse vad man egentligen klarar av, jävla vad jag ska plugga xD!! haha, eller ja vi får se.
Jag har börjat läsa twilight också, precis tagit mig igenom "Edward berättar om sitt första möte med Bella". Man får helt klart en annan syn på alt, jag är fast, det bara är så.
Men hör och häpna, jag logga in på msn förförsta gången på, ja jag vet inte hur länge!! jag bytte då VISNINGSBILDEN! Eftersom det är så många som klagat på den otroligt snygga fisken så var jag ju tvungen ;).

Nej, skriver jag mer orkar ni säkert inte läsa, höhö.
Så tack för denna gången :)
Zea (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0