Inge kul alls :/

Förlåt allihop, jag har inte bloggat på lite mer än en vecka nu! JAg har mina anledningar. Fy, det har änt lite mkt!
JAg kör en snabb sammanfattning så kanske ni förstår?

Tisdag; ett litet missförstånd mellan parterna som ledde till någon tår här och där, natten tillbringades tsm, stelt men mysigt.
Onsdag; vaknade upp och det kändes mkt bättre. till skolan vid elva, hem och sen till stallet, då mamma ringer mig precis när jag ska köra hem, att jag måste hämta henne på jobbet för hon mår jätte dåligt (så pass att hon inte kunde köra hem själv!!!), jag är snäll nog och gör detta, som tur är har jag hunden med mig, så hon blev inte lämnad. väl framme på Furuboda kryper mamma in i bilen och kvider sönder, vi hämtar upp simon på söder och beger oss mot färlöv. Mamma ringer ett nummer till sjukan, dom säger att hon ska in direkt. jag och simon kör ch lämnar henne och drar sen vidare hem till honom undertiden väntan. Det drog ut på tiden, så vi körde hem. Mamma blev liggande på sjukhuset, stoffe och pappa befinner sig då i GBG!!! Jag och simon tar ner hunden på mitt rum. somnade vid halv fyra eller ngt.
Torsdag; mamma var inte hemma när jag vaknade = jag va oroli och stannade hemma från skolan. MAmma hör av sig senare och dom vet inte vad hon ar för ngt. Simon håller sällskap även denna natten, efter att jag och bror min hämtat bilen på Furuboda. Pappa skäller ut mig, jag blir arg, inge kul!
Fredag; jag mådde fortfarande dåligt för det med mamma, men dom hade just fått veta vad det var för ngt, så det var skönt. Men jag stannade från skolan då med. Jag och simon passade på att ha massa mys så mkt som möjligt. Jobbade sen mellan 16.30-24.00 och sov på jobbet.
Lördag; jobbet mellan 8.00-14.00, sen blev det boyen och simon mys fram till 01.20. Trotts skräckfilm lyckades jag komma på andra tankar och satt å grät i ungeför tre timmar rätt av!!!
Söndag; stalltjänst klockan 7 på morgonen, hem och sov en timme, mot malmö för dykning vid elva så vi var där halv ett. Halv sex åkte jag där ifrån mot jobbet för att jobba till 22.30. Sen blev det mot viby, där bror hämtade mig, sen långebro för å hämta bil och sen mot simon för tårar, men även sömn.
Måndag; vaknade upp tidigt för simon skulle med tåget kvart i nio, men han ångra sig innan vi körde så han tog kvart i tio (jag kunde sova ite till^^). Höll tillbaka tårarna hela tiden, tills han gick på tåget, allt barabrast, och det var kört i lite drygt en timme. sen räckte det med tanken!

Som ni ser, jag har haft en minst sagt stressig vecka! mycket som har hänt, så jag har inte riktigt hinnut med känns det som. Jag vaknade iaf nyss från min avslappningsövning, idagr var den riktigt nice kan jag tala om, lätt den bästa gången hitills! Bilder från dykningen kommer komma upp så fort jag orkat lägga in dom på datan, det vet man aldrig när det blir.. men nu är klockan femni elva, jag måste sova.

godnatt allesammans, jag ska försöka uppdatera lite bättre, jag lovar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0