Ljudet av ditt hjärta

Min stressiga lördag är över, äntligen!! Har hunnit med en hel del faktist. lyckades även klämma in att beställa Pizza, och endas dom som käner mig bäst vet vilken jag beställde på Arles, finns två att väljamellan ;)
Simon ringde för en stund sen också. Alltså, jag kan låta töntig, men fy vad jag saknar honom. När jag är van att se och krama om honom varje dag till att endast få höra hans röst är ganska tungt. Och imorgon, på hans 20 årsdag och hans och min 6 månaders dag, jobbar jag kväll och kan inte prata med honom eftersom jag slutar halv elva och då ska dom ha släckt :/ likadant på måndag!! Det är inte rätt att mina absolut närmsta är borta, Först Pernilla, sen Joanna och nu Simon. Där imellan en massa andra värdefulla som bara försvunnit. Det känns i mitt lilla hjärta. Jag vill ha mina fina hos mig!! Detta året kommer bli ett depp år. När jag fått hem Päran, Joanna och Simon blir jag glad igen. Micca får försöka finnas där 24/7 istället.
Nej nu ska jag somna in i mina tårar, det räcker med tanken på katten...  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0