lördags stress!

ojojoj, ni skulle bara veta hur upptagen jag är idag va! Just nu är det ganska lugnt, men så fort jag skrivit klart detta börjar det. Först ska jag ner till önnestad och slänga en massa tomflaskor, sen ska jag hem och byta om, slänga i mig en bit mat och sen köra till stallet, mocka och rida sen stalltjänst, klockan 16 kommer hovslagaren och så tar det en stund. efter hovslagaren kört ska jag köra ut med pappas bil till statoil och fulltanka, fylla på spolarvätska och olja och sen ta en biltvätt(!!) som jag aldrig tidigare gjort. sen ska jag hem och städa rummet, stryka lite kläder och sen är det dax att sova. Helt ärligt, jag har inte många minuter fritt idag. Imorgon är typ samma stress. Upp ganska tidigt och mot Boyen, klockan 14.45 ska jag och mamma köra från färlöv och mot jobbet. och sen var helgen slut. stress stress stress. gud vad jag är glad at jag inte drog ut igår!
nej nu börjar stressen. hejhej



(Boyen <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0