Min älskade Betty :(

Nu är det antagligen snart dax att ta förväl av min lilla katt! Fick henne när jag var ett, så hon blir 18 år iår. dock hinner hon antagligen inte fylla 18. Magrat av riktigt mkt under kort tid och verkar må allmänt dåligt. Fick veterinärs tid på tisdag klockan 13.30, kommer antagligen byta den så vi får på onsdag eller måndag morgon istället. Han vi pratade med trodde att dom eventuellt var tvugna att ta bort henne på plats, om vi inte ville in ocgg greja så hon klarar två år till, vilket jag inte år med på om hon kommer lida av det. Så inom en veckas tid kommer jag bli av med min kära kise. Ni skulle bara veta hur mina tårar faller just nu, jag ser inte fram emot den dagen :(.

Hur som helst. Min dag har varit bra, helt okej iaf. Börjar med kemilabb, fortsätter med idrott och avslutar med religion. Jag åker dirket till Boyen och fixar. När jag kom hem hoppade jag i ett varmt bad och sen ner i en mysdress. Nu ska jag ner på rummet och plugga det sista på ledarskapen. Ska sitta uppe tills jag somnar omedvetet, för jag ska fan ha bra på detta proet, det känns som att jag kan det, men jag ska kunna det ÄNNU mer, mitt betyg hänger på detta :O!
Sköt om er, blir nog inte fler inlägg idag.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0