Nej, inget att lita på

Jag trodde så sjukt fel. Vänner, nej det skulle jag inte tro. Jag har nog fan inga riktigt vänner, jag tror inte jag vill ha det heller. Alla bara spelar, eller förlåt, inte alla, men alla nya "vänner" spelar bara. Det kallas att utnyttja, så länge någon annan betallat eller liknande så går det bra. Nej tack, nu räcker det, räkna inte med mig fler gånger! En liten ynka fråga hade räckt, hur fan kan ni veta? Detta va precis vad jag behövde... Tack som fan! Gå å dränk er!

Min underbara kom hem igår, jag tillbringade natten i hans lägenhet (om någon nu bryr sig?). Jag kom nyss hem därifrån, så nu ska jag springa ner och fixa med tvätten och liknande, sen ska jag köra till Boyen för mockning och ridning, sen blir det inom hjärtat och hämta min saker och vidare hem för dusch och fix. Sen tänker jag skita i allt och alla och dra hem till Simon för en mys/utekväll! Nu blev det stressigt, hörs imorgon.
Hejhej


Kommentarer
Postat av: joanna

jag lever fortfarande?

2010-01-29 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0