SIMON <3

Jag har skarpa funderingar på att gå och lägga mig, starta en film och bara sova? Hur kan jag vara så trött?
Förresten, simon fyller 20 på söndag, jag har planer på att gå hem till Liselott och krama om henne, sätta mig i Simons rum och spela lite med sammy för att fira? simon ringde nyss och hade en super nyhet. eftersom det har blivit ändringar i lumpen, att den inte längre är ett måste, så kommer dom som hoppade in nu i januari endast vara tvugna att gå till juli. Dvs han kommer hem ett halvår tidigare än planerat. Det blev ju självklart jag sjukt glad över! Eftersom han valde att inte stanna där och jobba i två år. Så jag får hem min lilla pojke till sommaren ^^.

(det är något speciellt med söder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0