Tack för den ja

Trallala, jag försov mig idag, inte jätte kul, estet läraren lär ju dampa sönder nästa vecka.. Dock har jag ju mitt hål nu efter denna lektionen ändå så jag börjar inte förän vid 12.40, men innan det tänke nog jag och mamma dra in till stan och kolla på badkläder. Sen ikväll blir det en snabb runda ut till Boyen och sen skynda hem för att kura ner mig i en filt med mys kläder och massa te och honung, håller nämligen på att bli förkyld, tackar alexander bladh för detta sen i fredes i klassrummet, tacktack! (Y)
ÅÅÅÅÅH, nu är det bara två dagar kvar tills Simon kommer hem, det ser jag fram emot!!
PALLA ATT DET VAR 15 MINUS NÄR JAG KÖRDE HEM FRÅN JOBBET IGÅR KVÄLL :O!!!!!!!!! Det är verkligen inte okej.

Nej nu ska jag fixa till mig lite och sen blir det staden.
Ciiiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0