Solettan

Hejsan.
Vi kör på en sen uppdatering, men det beror på solettan som avslutades i förgår, har tyvärr inte haft tid och ork att blogga efter att jag kom hem. Hur som helst har min tiodagars vecka varit underbart trevlig, träffat på både nytt och gammalt folk, vilket alltid är trevligt, min rumskompis Hanna, som även kallas dubai av endast en anledning, hon bor där.. En morgon när klockan ringde för att vi skulle upp, börjar den här trevliga lilla tjej prata engelska med mig, morgontrött som jag e svarar jag på engelska och båda brister ut i asgarv! det var nog den mest händelserika morgonen den veckan iaf.. Eller den gången när jag lyckats ta av mig mitt knäskydd och det låg på golvet, det var med lite spännande! Men framför allt, jag har gjort massa saker denna vecka som jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra, eller snarare våga göra, så nu är jag klassad som Clown. Det är ganska kul, bonden otto-per var helt klart en favorit av alla. Vädret har ju helt klart varit toppen, synd å klaga måste jag säga!
För en liten stund sen beställde jag biljetter till Eclipse, blir på löööördag, alltid trevligt med lite bio. Nu ska jag skynda iväg till Boyen så att jag hinner med dagens aktiviteter, sen kommer väl simon, kanske, någon gång? a hand om er, pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0