Ridlärare?

Shit, ännu en helg som bara har flugit förbi. Dock har jag och simon samlat på oss vuxen poäng. I redes begav vi oss till maxi, och där gick han och jag som värsta paret som vatt tsm i år å dar å handlade bröd, smör, blåbärssoppa, nyponsoppa och pålägg... hör kanske inte till vanligheterna? Och igår igen ringer mamma mig innan jag ska hem och ber mig köra inom maxi åköpa toapapper och diskmedel, men denna gången hade simon och jag även hans bror med oss, till och med han gav oss vuxenpoäng! Och kommentaren efter var vi med kul "Fy vad gullit, ni är ju som gifta. Snälla kan inte ni gifta er? Så kan jag vara bestman?", man bara OKEJ SAMMY.. en liten stund senare kommer detta, "Älly, tänk om du och simon hade haft en...eller nej, tre små knattar springades här med er på maxi, tänk vad fint. Dom kunde heta knatte, fnatte å chatte!:D". Jag har nog aldig sett Sammy lysa upp så mkt efter en kommentar förut.. Nej, det där med barn och giftemål får nog vänta, ett tag iaf..!
Hur som helst, helgen är över och det är nu måndagsmorgon, alltid lika kul? nej. Jag sitter här med en kopp kaffe, ett glad blåbärssoppa, en macka och lite fil, jag börjar bli riktigt duktig när det gäller frulle!! Om ungefär 25 minuter ska jag bege mig mot staden för att hämta upp hela specialidrotten på rese (med ridkläder!!!), vi ska mot KRK och linda å jag ska leka ridlärare, höhö, det kan ju bara gå på ett sätt..
Aja, jag kan lägga upp en liten uppdatering om hur det gått senare.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0