Gaaaah

En tuff vecka och ett misslyckat prov. Skjut mig långsamt tack.
Simon gjorde min vecka ngt bättre, han hade magsjukan så han fick komma hem i tisdags, då jag för övrigt var u8tre icg paddlade med klassen i ösregn och värsta stormen, INTE KUL kan jag ärligt erkänna. Men iaf, kvällen bleb vättre åtminstone. Jag har tillbringat många timmar framför boken, men tror ni det har hjälpt? NEJ, för jag pluggar in fucking fel saker, jag är förvirrad för tillfället, jag orkar inte mer, på måndag sätts betygen och här sitter jag med ett IG i biologi B, omprov 15.40, jag kanske ska sätta lite fart iståället? Funderar på att skita i vilket och plugga upp ett ännu högre betyg senare, jag orkar fan inte mer nu!
Ikväll ska bli mys iaf, hem till Mathilda för att fixa inför skattjakten på onsdag, och på lördag hinner jag inte ens tänka för allt kommer bara snurra runder, jobb klockan åtta till fyra, sen hästen och halv åtta på kvällen ska jag vara i Tollarp för makeup, hemam typ mitt i natten? :O På söndag blir det morgonfodring och uteritt med camilla klockan nio, sen ska jag bara sola eller bara sova iaf?
ja, som nui märker är mitt liv lite konstigt för tillfället, och snacka om att jag inte är mig själv, jag orkar bara inte det. så nu får det vara nog med uppdatering för mig för idag iaf.

Ha det fint TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0