skola

Jag är trött, jobbade till halv elva igår, tog bussen till stan och var hemma efter tolv och somnade vid två.. VAknade av att linda ringde mig vid halv nio idag, nu sitter jag här, trött som en mört och vill bara gå å lägga mig igen. Skulle egentligen ta bussen till skolan nu 35, men tar den 11.35 istället, orkar inte idrotten idag. Har bara ett prov och sen kommer caroline ut i kväll och kollar på ig när jag rider. Har en känsla av att det kommer gå åt helvete, men det skiter jag i.. Måste få tag på Ulrica också, hovslagre. och ska även hämta ut balskorna sen och klippa upp klänningen lite. fullt upp idag. Kvällen kryddas med biologi plugg och eventullet lite samtal med Joanna. Ha en fin dag allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0