Underbara helg

Jag har fått en ny låt på huvudet som verkligen sitter där, får inte bort den och det är den  nya skivans fel, Jason Derulo - Whatcha say. Den e bra, simon hatar den och jag sjunger på den hela tiden, niiiiiice ;).
Solen steker och det är riktigt fint, Igår va det dock bara fint på morgonen och kvällen avslutades på åska och regn åt hela sverige! Idag har det dock vatt fint sen jag vakna iaf. Blev en runda på stan för att sen cykla till stallet och mysa med peter å Carina i solen. Imorgon blir det förhoppningsvis t'vling på Lappen, om han är hel, Carina ringer väl när som helst skulle jag tro. Och sen kommer simon vid halv åtta.Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det plugg en stund.



Sommaren är här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0