Mitt hjärta

Jaha, då va det lite lov från jobbet, första lediga dagen idag, det va trevligt, tillbringade dagen på renhud, på stablestore, donken och i stallet. Nu sitter jag framför dattan och har precis skrivit foderstat till min lilla häst. Imorn kommer veterinären på förmiddagen och på fredag bär det av mot klinik med camilla. Simon är saknad så in i helvete dagar som denna, orkar inte med att vara själv och bara sitta hemma! Å går jag på stan så slänger jag pengar om mig, måste ju spara till resan.. Usch vikket dilemma... NEJ, nu ska jag koppla ner internet ich koppla ur skrivaren och släga in kameran och USB i datan och fixa bilder, bättre sent än aldrig som jag brukar säga. Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0