Resa

Kanelbullensdag, ja det kommer jag fira ikväll, men en kanelbulle eller två, fixade igår.Simon är tillbaka i lumpen, Joanna är hemma från huvudstaden. Jag sitter i pyamas och äter frykost typ halv tolv en måndag, jag gillar att jobba, det är så befriande :). På tal om jobb, jag jobbar tisdag till måndag nu, ledig på tisdagen och sen jobbar jag onsdag och torsdag, typ jag känner att jag förtjänar en ledighet sen. Så jag ar faktiskt varit inne och kollat på lite resmål, landar troligen på Egypten igen :) Då kan man ju alltid passa på att ta en dyktur med Colona, höhö. Får se om det passar för lilla chefen eller om det är han som ska bestämma? Aja, hur som helst, det ska bli skönt att komma iväg :)..
Nu ska jag äta upp min frukost och sen byta om för att dra mig till stallet, en hel dag väntar, en lång uteritt och rengöring av all material. Kanske lite organisation också?
Förresten, vi ska köpa ny soffa, thihi^^. Och nytt soff bord, yeeeah ;). Det är fan inte en dag för tidigt!
Tja då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0