Jobbet

ja nu sitter jag på jobbet, klockan är snart halv tio, dags att köra hem till pojken om en timme lite drygt :). Imorgon är jag ledig och sen har jag fyra underbasrar dagar på jobbet framför mig. gött. Jag ser verkligen fram emot min lön sen. denna dagen har varit helt konstig, jag vaknade upp, helt fantastiskt utvilad och gott bredvid simon, ciklade till stallet i en fruktansvärd motvind, jag har ärligt talat aldrig känt ettans växel så tung förut i en nerförsbacke :O! Det brukar ta ungefär 20 min att cykla till stallet, idag tog det 40...! Plus att på hemvägen tappade jag kedjan mitt i en korsning, JÄTTE kul verkligen. Men annars har min dag varit bra, väldigt bra :) Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp mig inför fyra dagars jobb. Höres, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0