Solsken

Jaha, då va det bara jobb ikväll också så är man ledig hela helgen, det ska bli riktigt skönt måste jag säga! Första hela helgen på jävligt länge som jag verkligen nt ehar ett sit planerat alls, hääääärligt :D!! Idah kommer hem idag också, så det blir inget alma nu mer heller, känns lite konstig, men ärligt talat s kommer det bli ganska skönt, har varit långa dagar efetrsom jag jobbat varje dag också. Och så kommer så klart lilla simon hem imorgon, och sen är det bara tta dagar till så kommer JOANNA HEM!!!!!!!!! Åh underbart! Ett litet plus i kanten för Päran idag som fyller 19, stort stort grattis till dig min vän. Och nu ska jag föna håret och slänga i mig lite mat, sen blir det jobbet som vanligt. Hörs imorgon, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0