nedräkning?

Åh galet vad underbart! På tidig måndag morgon beger vi oss med bil ner mot malmö för att sedan ta oss över mot köpenhamn då vår resa kan börja. Packlistan är så gott som klar, till och med en väska är inköpt. Lite läskigt är det faktiskt, lite sådär spännande i magen. Bara jag å simon, helt själva i åtta dagar, kand et bli mer fantastiskt?
Aja, nog om det. Boyen håller på att få en ny kompis. Han har fått sin vila nu så i år ska vi slå igenom med storm. Massa tävlingar väntar till sommaren. Hoppas bara han håller!
Mitt nyår var helt galet fantastiskt förresten!!! Det var lite ut över det vanliga men med massa massa trevliga återseende :D. Haha, helt klart den bästa nyår hittills!
Nu ska jag fixa det sista för att sen bege mig till staden för att möta mitt hjärta! Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0