Onsdag..

Tänkte bara uppdatera lite.. var ju som sagt ett tag sen..:P
Jag har flyttat Boyen, gjorde det i fredags, han trivs som fasen! Jag trivs minst lika bra!
Jag å simon har gjort slut.. hände i lördags. Är ganska krossad just nu, vet inte riktigt vad jag vill, men kan berätta att vi är vänner iaf. Umgås än så länge, och hoppas verkligen att vi kommer göra det senare också. Men det vet man ju aldrig hur det utvecklas.
Pappa har kommit hem för typ alltid igen.
Jag har köpt bil, den funkar sådär, så ska lämna in den på tisdag och fixa den :). Men ändå, jag är bilägare, CHECK!
Jobbar kvar på furuboda, det fungerar väldigt bra!
Jag har tappat min mobil i toastolen, fick en ny på försä'kringen, håller på att uppdatera den nu, jävla jobb asså :O!! Jag är ju inte riktigt van vid det!

Nu ska jag göra annat, ha det bra, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0