Galet

Börjar få tillbaka längtan av att skriva av mig lite här faktiskt, så kanske att det händer att ja uppdaterar lite då och då :)

Haft en fantastisk vecka måste jag ju säga, i fredes begav jag mig till helsingborg för att gå på väla, ikea, bio, gå i parker mm med världens underbaraste johan <3 åkte hem  lördes efter att vi fiskat halva dagen i hamnen, och faktiskt, damen lilla fick napp :D dock fastna jag själv också i kroken, Johan fick napp å jag skulle ta bort fisken så fastna jag själv istället... braaa dääär.. -.-  meeeen det löste sig :D
Sen sågs vi inte på några dagar så jag kunde ägna mig åt mig själv. ganska skönt ändå. fast måste medge att jag saknade honom :( sååå han kom hit i tisdags medans jag va på jobbet så hade vi myyys tisdag till torsdag <3 dog lite i onsdes när jag kom hem från jobbet då han satt upp lampan i hallen plus köpt ost å kex å dukat upp fint med ljus mm och satt uppeå väntade till elva tills jag kom hem :') PLUS att han städat min lägenhet!!! tror jag kan vänja mig vid detta assååååå ;) Kärlek!

Nuu har jag vatt igång i några timmar å ska om några timmar till jobbet. Först bli det Cesar och lite mat, en snabb powernap och massa sms med hjärtat! Johan är bäst i välden <3

TJAAARÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0